Krásné tělo díky 8 minutám cvičení denně? Těchto 8 cviků vám jej zaručí!

- REKLAMA -
Foto: brighstide.me

Podle vědců strávíme až 7709 dní našeho života sezením, cvičením jen 180! Tohle číslo však můžete snadno navýšit, když věnujete cvičení alespoň 8 minut denně. Nastartovat metabolismus a začít spalovat tuky není tak těžké, jak se zdá. Postačí vám k tomu těchto 8 jednoduchých cviků vykonávaných 8 minut denně (1 minutu každý cvik).

- Reklama -

1. Pike push-up cvik

Tento cvik je skvělý na posílení ramenních svalů a svalů na hrudi.

- Reklama -

Počáteční pozice:

Nohy natáhněte a opřete o špičky. Ruce položte na podložku do šíře ramen.

Cvik:

Zvedněte hýždě tak, aby vaše tělo tvořilo trojúhelník.

Ohněte lokty a posuňte hruď směrem kupředu tak, aby se vaše hlava dotkla podložky.

Rukama se vzepřete zpět nahoru a cvik opakujte.

2. Obrácený plank

Plank neboli prkno je oblíbený cvik na posílení břišních svalů. K dokonale vyrýsovanému bříšku jej lze provádět i v obrácené poloze.

Počáteční pozice:

Posaďte se na podlahu. Natáhněte před sebe nohy a opřete se o ruce tak, aby vaše tělo svíralo úhel 45 stupňů.

Cvik:

Z počáteční pozice se vzepřete na rukou.

Celé tělo mějte zpevněné a rovné, dlaně směřují od těla.

Zatáhněte břišní i hýžďové svaly a pozici držte 15 až 60 sekund podle toho, jak to vydržíte.

Ze začátku můžete opakovat po menších intervalech s přestávkami, dokud nevydržíte minutu v kuse.

3. Skater squat

Tento cvik je založen na práci s vahou vlastního těla a napomáhá především ke zpevnění stehen. Skater squat je inspirován pohyby bruslařů na ledě.

Počáteční pozice:

Pokrčte nohy, rozkročte se do šíře ramen a tělo lehce nakloňte dopředu. Ruce sepněte a přitiskněte k hrudi.

Cvik:

Levou nohu pokrčte a pravou nohu přesuňte za ní tak, jako byste bruslili.

Levou ruku přitáhněte k hrudi, pravou natáhněte dozadu.

Vraťte se do původní pozice a opakujte na druhou stranu.

Střídejte rychle.

4. Prisoner Squat

Tento cvik je skvělý pro zpevnění stehen i hýždí.

Počáteční poloha:

Klekněte si na kolena, nohy roztáhněte do šíře ramen. Ruce dejte za hlavu.

Cvik:

S rukama stále za hlavou se zvedněte na nohou do pokrčené polohy.

Poté se narovnejte a opět vraťte do mírného podřepu.

Z podřepu si opět klekněte a znovu opakujte celý cvik.

Další sadu cviků pro dokonalé tělo najdete na následující straně.

- Reklama -

Pokračování na další straně


1
2
( 1 z 2 ) Další »
- REKLAMA -

Další témata




ZDROJwww.brightside.me
SHARE