Jak zmírnit bolest sedacího nervu? Tyto cviky vám pomohou od bolesti do několika minut!

- REKLAMA -
brightside.me

Příčin bolesti sedacího nervu může být mnoho, Nejčastěji se jední o skřípnutý nerv nebo tzv. ischas, tedy zánět sedacího nervu. Mnoho z vás určitě moc dobře ví, jaká bolest to je, když není tento nerv v pořádku. Za cokoliv, co by vám v takové situaci pomohlo, byste pak určitě dali cokoliv. Věděli jste však, že na bolavý sedací nerv může pomoci i jednoduché cvičení? V článku vám přinášíme několik cviků, které mohou pomoci od bolesti už do několika minut.

- Reklama -

Set cviků číslo 1

V tomto setu jsou zahrnuty takové cviky, které zvládnete vleže. Budete k tomu potřebovat cvičební podložku nebo deku. Zavřete všechna okna a dveře a ujistěte se, že je v místnosti dostatečné teplo.

Cvik 1.

Lehněte si na zem a pokrčte kolena. Pravou nohu překřižte tak, aby byl váš kotník za levým kolenem. Spojte ruce za levou nohou a tlačte ji k hrudníku. Nezvedejte hlavu z podložku a zůstaňte v této pozici alespoň 30 sekund. Cvik opakujte 2x až 3x na každou nohu.

brightside.me

Cvik 2.

Lehněte si na záda a ruce položte podél těla. Ohněte kolena a zvedejte nohy do výšky zhruba 20 cm nad podložku a poté vracejte zpět. Zvedejte je pomalu a opakujte 5x.

brightside.me

Cvik 3.

Pro poslední cvik v tomto setu budete potřebovat tenisový míček. Lehněte si na něj tak, aby se nacházel pod vašimi hýžděmi. Najděte jeho pomocí to nejbolavější místo a umístěte míček přesně pod něj.

Poté se plnou vahou na míček položte a zhruba 30–60 vteřin po něm plnou vahou těla lehce přejíždějte. Pokud vás to bolí ještě jinde, přesuňte míček a cvik opakujte na dalším bolavém místě. Pokud budete na to konto cítit ostrou bolest, s cvikem přestaňte. Pokud ne, opakujte každý den po dobu alespoň 5 až 10 minut.

brightside.me

Další uvolňující cviky najdete na následující straně.


Pokračování na další straně


1
2
3
( 1 z 3 ) Další »
- REKLAMA -

Další témata




ZDROJwww.brightside.me
SHARE